XIZMAT KOʻRSATISH KORXONALARI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISHNING INSTITUSIONAL ASOSLARINI TAKOMILLASHTIRISH

Mualliflar

  • Durbek Mirzaaxmadov Muallif

{$ Etel}:

xizmat ko‘rsatish sohasi, raqobatbardoshlik, institusional omillar, hududiy notekislik, tartib-taomillar ziddiyati, ruxsatnoma tizimi, korxona raqobatdoshligi, me’yoriy-huquqiy muvofiqlik, iqtisodiy islohotlar

Abstrak

Mazkur maqolada xizmat ko‘rsatish korxonalarining raqobatbardoshligini oshirishda institusional omillarning roli hamda bu omillarni takomillashtirish zarurati tahlil qilinadi. Muallif xizmat ko‘rsatish sohasining zamonaviy rivojlanish bosqichlari, hududiy notekisliklar, tartibtaomillar ziddiyati kabi mavjud muammolarni ko‘rsatib, ularni institusional yondashuv asosida hal qilish mexanizmlarini ishlab chiqadi. Xususan, markazlashtirilgan ruxsatnoma tizimini joriy etish, me’yoriy-huquqiy muvofiqlikni ta’minlash va hududlararo tenglikni kuchaytirish orqali raqobat muhitini yaxshilash taklif etiladi. Ilmiy va amaliy tavsiyalar xizmat ko‘rsatish sektorining samaradorligini oshirishga, hududlararo tafovutni kamaytirishga va bozor ishtirokchilari o‘rtasida sog‘lom raqobat muhitini shakllantirishga qaratilgan.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Bibliografik havolalar

1. Азарян, А. А. Основные тенденции и перспективы развития сферы услуг / А. А. Азарян // Сибирский экономический вестник: сб. научн. трудов. Выпуск No5 / Под общ. ред. С.С. Чернова. –Новосибирск: Издательство ЦРНС, 2017. –С. 153-160.

2. Черкашин, П. А. Стратегия управления взаимоотношениями с клиентами (CRM) / П. А. Черкашин. –Электрон. текстовые данные. – М.: Интернет-Университет Информационных Тех нологий (ИНТУИТ), 2016. –420 c.

3. Коновалова, М. Е. Развитие предпринимательства в экономике современной России / М. Е. Коновалова, О. Ю. Кузьмина, Т. Ю. Медведева // Экономические науки. –2019. –No 5(174). – С. 13-17.

4. O.Г.Севостьянова. Обеспечение конкурентоспособности предприятийь сферы услуг розничной торговли. Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук. Новосибирск – 2019.

5. Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов [Текст] / М.Портер. - пер. с англ. И. Минервина. – М.: Альпина Паблишер, 2011. – 454 с.

6. Scott B. Competitiveness: Self -help for a Worrsening Problem [Текст] / B. Scott. -Harvard Bisiness Review., 1989. No6. Pp. 115-121.

7. Ibragimov N.S. 7M darajada raqobatbardosh ekskursiya xizmatlarining ilmiy asoslari. Buxoro davlat universiteti ilmiy axboroti 2018/3 (71). 184-188-betlar.

8. Xoliqulov A.N. Xizmat ko‘rsatish korxonalari samaradorligini tahlil qilishning metodologiyasini takomillashtirish yo‘nalishlari [Matn]: monografiya / Samarqand iqtisodiyot va servis instituti – Samarqand.: “STEP-SEL” MCHJ. Nashriyoti, 2023 - 276 bet;

9. Kaxarov J.A. Servis sohasi dizayni va reklamasi [Matn]: o‘quv qo‘llanma / Samarqand iqtisodiyot va servis instituti – Samarqand.: “STEPSEL” MCHJ nashriyoti, 2024 - 268 bet;

10. Sayfutdinov Sh.S., Xalimova F.N. Servis faoliyati. O‘quv qo‘llanma. – T.: «IQTISODIYOT», 2019. – 161 b;

11. Muratov R.S., Djalalova I.A., Oripov S.SH. Korxona iqtisodiyoti. Darslik. - T.: “Fan va texnologiya”, 2014, 424 bet.

Nashr qilingan

2025-06-01

Nashr

Bo'lim

Iqtisodiyot

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

{$ start} - {$ tugatish} {$ to'liq} dan

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##