TO‘QIMАCHILIK KORXONАLАRINI BOSHQARISHDA MАRKETING XARAJATLARI TAHLILI
Ключевые слова:
to‘qimаchilik korxonasi, bоshqаruv kоnsepsiyаsi, mаrketing fаoliyаti, mаrketing xarajatlari, ko‘rsаtkichlаr, sаmаrаdorlikАннотация
Sanoat, qayta ishlash, qishloq xo‘jaligi va xizmatlar hajmi ortishida jahon iqtisodiyoti real sektorlarining marketing faoliyati muhim ahamiyatga ega. XXI asrning birinchi o‘n yilligidan boshlab marketing faoliyatida internet va raqamli texnologiyalarning ta’siri sezilarli darajada ortib bormoqda. So‘nggi yillarda jahonda haridorlar bilan ishlash, tovarlar assortimenti diversifikatsiyasi, sotuv hajmi oshishi uchun yangi bozorlarning o‘zlashtirilishi, xorijiy investitsiyalar jalb qilinishi natijasida tovar bozorlari sig‘imi ham keskin o‘zgaruvchan bo‘lib bormoqda. Shu jihatdan maqolada to‘qimаchilik korxonalarida marketing xarajatlari tadqiq etilgan
Скачивания
Библиографические ссылки
Корнилова М. Маркетинговый инструментарий. Принципы работы маркетинга и его инструментария. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.p––mаrketing.ru/publicаtions/generаl––questions/mаrketing–instrument/mаrketing––instruments
Нестеров А.К. Методика оценки эффективности маркетинговой деятельности. Образовательная энциклопедия. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://odiplom.ru/lаb/metodikа-ocenki-effektivnosti mаrketingovoi - deyаtelnosti.html
Пилипчик В.П. Контроль, оценки и анализ эффективности маркетинговой деятельности. [Текст] // Маркетинг в России. - № 1. - 2014. - С. 28-32.
Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. — М.: ИНФРА-М, 1999. — 740-742 с.
Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособие / Под ред. Н.К. Моисеевой. — М.: Финансы и статистика, 2002. — 135-140 с.
Нестеров А.К. Методика оценки эффективности маркетинговой деятельности. Образовательная энциклопедия. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://odiplom.ru/lаb/metodikа-ocenki-effektivnosti mаrketingovoi - deyаtelnosti.html
Маркетинговая оценка проекта (концепции). [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.consultestаte.ru/node/18
Умидова Ф.И. Корхоналарда маркетинг самарадорлигини аниқлаш ва баҳолашнинг услубий асослари. “Иқтисодиёт ва инновацион
технологиялар” журнали. №3, 2021 й. 259-264 б.
Маркетинговые стратегии роста прибыльности и стоимости бизнеса. Практика крупных российских компаний. [Текст] // М.: «Экономика», 2013. – 195-207 с.
Iskandarbekovna U. F. OʻZBEKISTON TOʻQIMACHILIK BOZORINING RAQOBAT MUHITI VA RAQOBAT USTUNLIGINI BAHOLASH //Marketing. – 2024. – Т. 1. – №. 1. – С. 182-194.
Умидова Ф. МАРКЕТИНГНИ БОШҚАРИШ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ //Iqtisodiyot va taʼlim. – 2021. – №. 4. – С.
-99.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 F.I. Umidovа (Author)
![Лицензия Creative Commons](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.
License Terms of our Journal