TO‘QIMАCHILIK KORXONАLАRINI BOSHQARISHDA MАRKETING XARAJATLARI TAHLILI

Авторы

  • F.I. Umidovа PhD , Toshkent dаvlаt iqtisodiyot universiteti Автор

Ключевые слова:

to‘qimаchilik korxonasi, bоshqаruv kоnsepsiyаsi, mаrketing fаoliyаti, mаrketing xarajatlari, ko‘rsаtkichlаr, sаmаrаdorlik

Аннотация

 Sanoat, qayta ishlash, qishloq xo‘jaligi va xizmatlar hajmi ortishida jahon iqtisodiyoti real sektorlarining marketing faoliyati muhim ahamiyatga ega. XXI asrning birinchi o‘n yilligidan boshlab marketing faoliyatida internet va raqamli texnologiyalarning ta’siri sezilarli darajada ortib bormoqda. So‘nggi yillarda jahonda haridorlar bilan ishlash, tovarlar assortimenti diversifikatsiyasi, sotuv hajmi oshishi uchun yangi bozorlarning o‘zlashtirilishi, xorijiy investitsiyalar jalb qilinishi natijasida tovar bozorlari sig‘imi ham keskin o‘zgaruvchan bo‘lib bormoqda. Shu jihatdan maqolada to‘qimаchilik korxonalarida marketing xarajatlari tadqiq etilgan 

Скачивания

Данные по скачиваниям пока не доступны.

Библиографические ссылки

Корнилова М. Маркетинговый инструментарий. Принципы работы маркетинга и его инструментария. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.p––mаrketing.ru/publicаtions/generаl––questions/mаrketing–instrument/mаrketing––instruments

Нестеров А.К. Методика оценки эффективности маркетинговой деятельности. Образовательная энциклопедия. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://odiplom.ru/lаb/metodikа-ocenki-effektivnosti mаrketingovoi - deyаtelnosti.html

Пилипчик В.П. Контроль, оценки и анализ эффективности маркетинговой деятельности. [Текст] // Маркетинг в России. - № 1. - 2014. - С. 28-32.

Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. — М.: ИНФРА-М, 1999. — 740-742 с.

Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособие / Под ред. Н.К. Моисеевой. — М.: Финансы и статистика, 2002. — 135-140 с.

Нестеров А.К. Методика оценки эффективности маркетинговой деятельности. Образовательная энциклопедия. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://odiplom.ru/lаb/metodikа-ocenki-effektivnosti mаrketingovoi - deyаtelnosti.html

Маркетинговая оценка проекта (концепции). [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.consultestаte.ru/node/18

Умидова Ф.И. Корхоналарда маркетинг самарадорлигини аниқлаш ва баҳолашнинг услубий асослари. “Иқтисодиёт ва инновацион

технологиялар” журнали. №3, 2021 й. 259-264 б.

Маркетинговые стратегии роста прибыльности и стоимости бизнеса. Практика крупных российских компаний. [Текст] // М.: «Экономика», 2013. – 195-207 с.

Iskandarbekovna U. F. OʻZBEKISTON TOʻQIMACHILIK BOZORINING RAQOBAT MUHITI VA RAQOBAT USTUNLIGINI BAHOLASH //Marketing. – 2024. – Т. 1. – №. 1. – С. 182-194.

Умидова Ф. МАРКЕТИНГНИ БОШҚАРИШ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ //Iqtisodiyot va taʼlim. – 2021. – №. 4. – С.

-99.

Опубликован

2024-12-25

Выпуск

Раздел

Экономика

Как цитировать

TO‘QIMАCHILIK KORXONАLАRINI BOSHQARISHDA MАRKETING XARAJATLARI TAHLILI. (2024). Инновации в науке и технологиях, 1(8). https://innoist.uz/index.php/ist/article/view/543

##plugins.generic.shariff.share##

Похожие статьи

1-10 из 70

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.