NOFILOLOGIK TA’LIM YO‘NALISHI TALABALARINING CHET TIL O‘RGANISHGA BO‘LGAN EHTIYOJLARI VA TIL O‘QITISHNING O‘ZIGA XOSLIGI
Ключевые слова:
til, muloqot, ingliz tili, talaba, o‘qituvchi, kompetensiya, o‘qitish, baholash, xalqaro me’yor, pedagogikaАннотация
Mazkur maqolada nofilologik ta’lim yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalarining chet tilini o‘rganishga bo‘lgan ehtiyojlari hamda ushbu jarayonning o‘ziga xos jihatlari tahlil qilinadi. Tadqiqot davomida talabalar til o‘rganishda duch keladigan muammolar, ularning kasbiy ehtiyojlari va motivatsiyasi asosida til o‘qitish metodikasi moslashtirilishi zarurligi ta’kidlanadi. Nofilologik yo‘nalish talabalarining til o‘rganishga yondashuvi filologiya yo‘nalishidagilardan farq qilishi, ular uchun til – aloqa vositasi sifatida kasbiy faoliyatga tayyorgarlikning muhim qismi ekanligi ko‘rsatib o‘tiladi. Shuningdek, samarali ta’lim jarayoni uchun kommunikativ yondashuv, kasbiy yo‘naltirilgan topshiriqlar va interfaol metodlardan foydalanish tavsiya etiladi. Maqolada o‘quvchilarning individual va yoshga doir xususiyatlarini inobatga olish orqali chet tilini o‘qitish samaradorligini oshirishga doir takliflar ham berilgan.
Скачивания
Библиографические ссылки
1. Mirziyoyev Sh.M. Yangi O‘zbekiston strategiyasi. –Toshkent; O‘zbekiston nashriyoti, 2017 .- B-22.
2. Татур, Ю.Г. Компетентностный подход в описании результатов и проектировании стандартов высшего профессионального образования: Материалы ко 2-му заседанию методол. семинара: авторская версия. М.: Исследоват. центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. 16 с.
3. Гришахова, Н.А. Компетентностный подход в обучении взрослых // Материалы к 3-му заседанию методологического семинара, 28 сент. 2004 г. / Исследоват. центр проблем качества подготовки специалистов. М., 2004. С. 16
4. Фёдорова, Л.Л. Теория речевой коммуникации и грамматика диалога./ Коммуникативные стратегии культуры и гуманитарной технологии: Научнометодические материалы. /Л.Л.Фёдорова. – СПб: ООО «Книжный Дом», 2007. - С. 103-135.
5. Tom Hutchinson, Alan Waters. 1987. English for Specific Purposes. Cambridge University Press:Scotland, page 7
6. Revers, W. Teaching foreign language skills. / W.Revers. – Chicago, London. – The University of Chicago press, 1981.
7. Современные направления в методиче обучения иностранным языкам: учебное пособие /Под ред. Е.И. Пассова, Е.С. Кузнецовой . – Воронеж:НОУ «Интерлингва».ю 2002. – 40 с. (серия «Методика обучения иностранны языкам», №22)
8. Neijs Karel, Literacy primes, construction, evaluation and use, UNESCO, 1961, p.17.
9. Лузнецова Е.С., Бим И.Л., Биболетова М.З., Щепилова А.В., В Копылова В.В. «Иностранный язык в системе школьного филологического образования» (Концепция), журнал «Иностранные языки в школе» №1 2009 г., стр..4-9
10. Sidikova Sh.Sh. Raqamli texnologiyalar orqali til o’rgatishning asosiy prinsiplari va metodologiyasi, ularning ta’lim jarayoniga ta’siri. International Journal of Science and Technology ISSN 3030-3443 Volume 2, Issue 03, March 2025 – P 232-235
11. Sidikova Sh.Sh. Video darslar va interactive content: til o’rgatishda visual va audio vositalardan foydalanish. Ilm-fan yangiliklari konferensiyasi. Vol 7 №2 (2025). –B 115-117.
12. Beckett, G.H., Slater, T. The Project Framework: A Tool for Language, Content, and Skills Integration // ELT Journal. – 2005. – Vol. 59, No. 2. – P. 108–116. – DOI: https://doi.org/10.1093/eltj/cci024
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
License Terms of our Journal