ISTE’MOLCHI XULQ-ATVORINI O‘RGANISHDA KORXONALARNING MARKETING FAOLIYATI BOSHQARUVINI TAKOMILLASHTIRISH
Ключевые слова:
marketing imkoniyatlari, marketing faoliyati, marketing boshqaruvi, iste’molchi xulqatvori modeli, iste’molchilar mezonlari, bozor tendensiyalari.Аннотация
Mazkur maqolada bozor mexanizmlarini takomillashtirish jarayonida iste’molchi xulqatvori o‘rganishda samarali foydalanish usullari ko‘rib chiqilgan. Mazkur ish orqali don va un mahsulotlari bozorida iste’molchilar xulq-atvorini o‘rganish va ushbu jarayonda foydalaniladigan mezonlarni qo‘llash imkoniyatlarini tahlil qilish, bunday jarayonlarda korxonalarning marketing faoliyati boshqaruvini takomillashtirishga bag‘ishlangan. Tadqiqotda iste’molchilar qaror qabul qilish omillari, xususan, ularning psixologik, ijtimoiy va iqtisodiy xulq-atvorini shakllantiruvchi asosiy omillar yoritilgan. Qolaversa, ushbu tadqiqot ishida bozor tadqiqotlari uchun nazariy va amaliy ahamiyatga ega bo‘lib, don va un mahsulotlari ishlab chiqaruvchilari hamda sotuvchilari uchun foydali tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.
Скачивания
Библиографические ссылки
1. https://www.imarcgroup.com/catering-services-market
2. Tilloyev Temur Asliddin O‘g‘li UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA YASHIRIN IQTISODIYOTNI KAMAYTIRISHNING
DOLZARBLIGI VA YECHIMLARI // JMBM. 2025. №8. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/umumiy-ovqatlanish-korxonalarida-yashiriniqtisodiyotni-kamaytirishning-dolzarbligi-va-yechimlari
3. Boyjigitov S.K. Xizmatlar marketing. Darslik. / SamISI, – Samarqand: “STEPSEL” MChJ. Nashryot-matbaa bo‘limi, 2023 - 410 bet.
4. Ким А.М. Пути совершенствования маркетинговой деятельности ресторана (на примере ресторана «Бархат», Астана) // МНИЖ. 2014. №5-2 (24). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/puti-sovershenstvovaniya-marketingovoydeyatelnosti-restorana-na-primere-restorana-barhat-astana
5. Гайдук Владимир Иванович, Гайдук Наталья Викторовна, Михеева Виолетта Александровна Совершенствование маркетинговой деятельности организации // Научный журнал КубГАУ. 2017. №133. URL:https://cyberleninka.ru/article/n/sovershenstvovanie-marketingovoy-deyatelnostiorganizatsii
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
License Terms of our Journal