BO’LAJAK O’QITUVCHILARNING AUDITORIYADAN TASHQARI MUSTAQIL ISHLARINI TASHKIL QILISHNING AHAMIYATI
Keywords:
Tyutor, kredit modul tizimi, mustaqil ta'lim, pedagogik texnologiya, ijodiy shakl, labaratoriya, zamonaviy ta’lim, muammoli ta’lim, ta’lim tizimi, konseptsiya, auditoriyaAbstract
Berilgan maqolada bo’lajak o’qituvchilarda mustaqil taʼlimini tashkil qilishning ilmiy jihatlari, auditoriyadan tashqari mustaqil ishlarining nazariy va amaliy asoslari ishlab chiqilgan boʼlib, talabalarning mustaqil ishlashlari uchun lozim boʼladigan jarayonlar mazmunan tadqiq qilingan. Bo’lajak o’qituvchilar auditoriyadan tashqari mustaqil taʼlim olishlarining asosiy koʼrinishlari va turlari batafsil bayon qilingan boʼlib, ularni ham nazariy, ham amaliy dars jarayonlarida bajarishlari mumkin boʼlgan mustaqil ish bajarish usullari koʼrsatib oʼtilgan.Bo’lajak o’qituvchilarni mustaqil ishlashga jalb qilish maqsadida metodik tavsiyalar berilgan boʼlib, bu oʼz navbatida, mustaqil taʼlim bilan shugʼullanuvchilar uchun tavsiya etiladi.
Downloads
References
Abduqodirov A.A. Axborot texnologiyalari va masofadan о‘qitish. – T.: Iste’dod. 2006. 240-b.
Omonov H.T., Xо‘jayev N.X. va boshq. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Darslik. Toshkent. “Iqtisod-Moliya” -2009-y. 240-b
Ishmuhamedov R.J. Innovatsiya texnologiyalari yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yо‘llari. – T.: TDPU, 2004. 220-b
Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. - Qarshi: Nasaf, 2000. 180-b
Og‘ayev S. Yangi pedagogik texnologiya-hayotiy ehtiyoj. «Xalq ta’limi» jurnali, 2001, №3, 69-71-b.
Farberman B.L. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar. – T.: Fan, 2000. 237-b
Xusainov R.R. Oliy ta'limda fanlarni o‘qitish sifatini oshirishda mustaqil ta'limning roli. Zamonaviy ta'lim. 2016. №4. - 25-32 b.
Ibragimova G.N. Oliy ta'lim tizimida interfaol texnologiyalar vositasida talabalardagi ijodiy fikrlashni rivojlantirish Zamonaviy ta'lim. 2017.№4. B. 30-35.
Suyunov N. Mustaqil ishlarni bajarish uchun // Uslubiy ko‘rsatma. - T.: 2019. 116 b
Downloads
Published
Issue
Section
License
License Terms of our Journal.