RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING TA’LIM SIFATINI OSHIRISH OMILI SIFATIDA
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14130442##semicolon##
raqamli texnologiya (RT),##common.commaListSeparator## Big Data##common.commaListSeparator## bulutli texnologiya##common.commaListSeparator## narsalar interneti (Internet of Things, IoT)##common.commaListSeparator## kengaytirilgan haqiqat (AR)##common.commaListSeparator## virtual haqiqat (VR)##article.abstract##
Ushbu ilmiy maqolada ta’limda raqamli texnologiyalardan: bulutli texnologiyalar, raqamli texnologiyani ta’lim tizimi vostilari, raqamli texnologiyasini ustunliklari, narsalar interneti (Internet of Things, IoT), kengaytirilgan haqiqat (AR), virtual haqiqat (VR) haqida axborotlar yoritib berilgan.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
##submission.citations##
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston — 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida PF-6079 sonli farmoni;
Sh.Mirziyoyev. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini taʼminlash – yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. Toshkent – 2016. Sh.Mirziyoyev. “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz”. Toshkent –2016.
Sh.Mirziyoyev. “Erkin va farovon, demokratik Oʼzbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz”. Toshkent – 2016.
Adashboyev SH “Pedagogik faoliyatda raqamli kompetentsiyalar” o‘quv uslubiy majmua.T.:2023 yil 21-28 bet
S.S.Jumanazarov, M.Masharipov va boshqalar “Talim jarayoniga AKT”. T.:2019yil
A.Mahkamov, M.Masharipov “Talim jarayoniga AKT qo‘llash”. T.:2021yil
http://edu.uz – O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi.
http://lex.uz – O‘zbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi.
http://bimm.uz – Oliy ta’lim tizimi pedagog va rahbar kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish bosh ilmiy-metodik markazi.
http://ziyonet.uz – Ta’lim portali ZiyoNET.
http://natlib.uz – Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasi
##submission.downloads##
##submissions.published##
##issue.issue##
##section.section##
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by-nc-nd4.footer##License Terms of our Journal