XORIJ MAMLAKATLARIDA IMKONIYATI CHEKLANGAN O‘QUVCHILARGA MUSIQA MADANIYATINI O‘RGATISH
Ключевые слова:
imkoniyati cheklangan, ijtimoiy reabilitatsiya, inklyuziv ta’lim, koxlear implant, ruhiy rivojlanishАннотация
Ushbu maqolada xorij mamlakatlarida imkoniyati cheklangan o‘quvchilarga musiqa madaniyatini o‘rgatish hamda bugungi kunda imkoniyati cheklangan bolalarga berilayotgan imkoniyatlar, musiqaning bola rivojlanishidagi ahamiyati haqida ham fikrlar o‘rin olgan.
Скачивания
Библиографические ссылки
Azimov E.G., Shchukin A.N. Uslubiy atamalar va tushunchalarning yangi lug‘ati // E.G. Azimov, A.N. Shchukin. - M.: IKAR nashriyoti, 2009. - 448 b.
Anisimov V.P. Bolalarning musiqiy qobiliyatlarini diagnostikasi: oliy o‘quv yurtlari talabalari uchun darslik. - M .: Gumanitar markaz VLADOS, 2004. - 128 p.
Vintaeva T.N. Nogiron bolalar uchun individual ta’lim dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirish // Volga pedagogika byulleteni. - 2015. - No 4 (9) - B. 95-101.
Voznyak, I. V. Nogiron bolalarni tarbiyalash: zamonaviy yondashuvlar, muammolar va rivojlanish istiqbollari / I. V. Voznyak // Kazan pedagogika jurnali. - 2015. - No 4 (111), 1-qism. - B. 109113.
Goneev A.D. Korreksion pedagogika asoslari: Prok. talabalar uchun yordam yuqoriroq ped. darslik muassasalar / A.D. Goneev, N.I. Lifintseva, N.V. Yalpaeva. Ed. V.A. Slastenina. - M.: Akademiya, 2002. - 272 b.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
License Terms of our Journal